Saturday, January 16, 2010

Primul post din 2010

OK...a venit cam tarziu,intr-adevar,dar e mai bine mai tarziu,decat niciodata. Eu,cel putin,asa consider. Am patit o gramada de rahaturi intre timp, deci sa zicem ca inca nu am trait degeaba.
In afara de faptul ca imi merge ceva mai bine cu "corazonul",nimic special.
In ultima vreme primesc relativ des suturi in rect din diverse parti. Dar... Un sut in fund e un pas inainte,deci consider ca nu am de ce sa imi fac griji. De asemenea,se mai spune si ca ce nu te omoara te face mai puternic. Dar pana cand???
Anyway... Nu e nevoie sa incep sa ma plang aici. What happens in Vegas, stays in Vegas.

Am ajuns azi la concluzi ca viata mea e din ce in ce mai monotona si lipsita de sens. Adica... Ce vreau sa fac cu viata mea? Cred ca nimic,avand in vedere ca tot ma straduiesc sa imi imbunatatec stilul de viata, observ cu neputinta ca nu ajung la un rezultat favorabil propriei persoane. Cu scoala merg foarte prost. Cu familia ma inteleg suficient de bine,dar nu excelez nici la capitolul asta. Bani nu prea am,ca nu a mai mers treaba cu nimic.
Ma rog,in sensul asta m-am gandit ca daca tot nu pot sa fac nimic bine, macar sa nu fac nici nimic rau. Si totusi,parca exista o oarecare tragere de inima la un anumit capitol: Vreau sa incep sa mai invat si eu pentru scoala,pentru ca,trebuie sa recunoc,nu am mai pus mana pe un caiet/ carte acasa de vreo... 2 ani :

Ma gandeam sa ma fac politist. Dar ma gandeam ca o sa se ia toata lumea de mine,si fiecare ma va injura pe unde ma va prinde. Pe langa faptul ca voi fi vanat,si imediat cum voi face o gafa,pana si cea mai mica,imi voi putea admira faptele pe minunatul YouTube.
Si totusi,nu invinuiesc pe nimeni pentru posibila atitudine. Nici mie nu imi plac politistii. Sau cel putin majoritatea dintre ei.

M-am plictisit,maine,daca imi aduc aminte, voi da edit si voi continua porcaria asta.

No comments:

Post a Comment