Monday, February 16, 2009

Dragostea trece prin stomac

Am fost constient dintotdeauna ca viata noastra e impartita pe perioade. Defapt...orice pe planeta asta e impartit in perioade (parerea mea).
Stiu ca exista o perioada cand ne nastem,crestem,ajungem la adolescenta,incepem sa vrem din ce in ce mai mult,ajungem la maturitate,inca vrem mai mult,si ajungem la batranete,unde ne dam seama ca tot ce am adunat de-a lungul vietii nu ne ajuta la nimic.
Cei care se considera mai inteligenti (si probabil si sunt) ne tot preseaza "banii nu au valoare...conteaza iubirea". O formatie muzicala care mie,personal,imi place foarte mult,spune ca iubirea nu tine de foame. Asa e. O colega are aceeasi conceptie invechita,conform careia daca ai dragoste,ai tot ce iti trebuie. Ea crede ca nu conteaza daca nu ai bani,atata timp cat te iubesti,si ai persoana iubita alaturi. Eu sunt de o parere total opusa. Un coleg ii spune mereu,dar ea nu intelege. Sa luam de exemplu cazul urmator. O fata...Mariana,si un baiat...Vasile. Ei se iubesc cat pot ei de mult,dar singura problema e ca nu prea au bani. Intr-o zi,vine Vasile al nostru trist de la serviciu,cam suparat,avand in vedere ca nu a luat salariul pe care se astepta sa il ia. Mariana,iubareata,ca deobicei,se duce sa il ia in brate. El,nervos,ii zice ceva de genu' "pleaca fa dreacu de aici". Eu cel putin asa as face,daca as fi in situatia descrisa. Bine...poate nu m-as exprima chiar asa brutal,dar oricum...nu as avea chef de iubire.

Dragostea trece prin stomac...

No comments:

Post a Comment