Monday, February 16, 2009

Ziua Indragostitilor (oare ?)

Dupa cum avea un prieten la status,consider ca Ziua Indragostitilor nu exista. Este o zi inventata de companiile care fac felicitari. Si alte chestii...
Daca iubesc cu adevarat pe cineva,nu am nevoie de o zi tampita ca sa ii dovedesc asta. Pot sa o fac oricand,in fiecare zi,sau niciodata...pot sa o fac asa cum vreau! Oricum,actiunile spontane sunt cele mai apreciate (in general). De exemplu,e mult mai interesant cand saruti persoana iubita prin surprindere,decat atunci cand o intrebi "pot sa te sarut ?" si actiunea deja era planuita. Nu mai are niciun farmec. Ziua asta a indragostitilor...ar fi fost mai bine daca nu stiam de ea. Eu de exemplu mi-ar fi placut sa imi iau prin surprindere prietena cu un buchet de flori !
Si in plus,e un motiv foarte bun pentru florarese sa bage preturi triple...


Deci...prin urmare,Ziua Indragostitilor,Valentine's Day (care inseamna in traducere ZIUA INDRAGOSTITILOR si nu SFANTUL VALENTIN ),sau asa cum o cunosc romanii patrioti... Dragobetele,oricum i-ati spune...mi se pare o mizerie si o porcarie :)

No comments:

Post a Comment