Wednesday, May 19, 2010

Alors on danse!

Limba franceză nu mi-a plăcut niciodată. Şi nici nu îmi va plăcea prea curând. E limba iubirii?? Limba iubirii între bărbaţi, poate...
În primul rând ca să îţi placă o limbă trebuie să îţi placă oamenii care o vorbesc. Francezii sunt homosexuali, fagoţi, poponari, homalăi, futincurişti, limbinpizdişti, şi în multe alte feluri. Nu îmi plac francezii. În primul rând pentru că sunt libidinoşi. Au fantezii sexuale mizerabile. Şi mănâncă croissante în loc de cornuri. Se cacă pe ei cu parfumurile lor nasoale. Eu prefer parfumurile italieneşti, dacă tot e să o luăm aşa. În afară de Turnul Eiffel nimic nu e mişto în Franţa (cred). Maşinile lor sunt mizerabile. Citronel sunt muci. Reno sunt muci. Pejo sunt muci.
Design-ul lasă de dorit în cazul fiecareia dintre ele. Nu am fost în Franţa şi nici nu am de gând să merg vreodată. Nu le înţeleg limba, şi nici nu vreau. Şi totuşi, am găsit o melodie care îmi place. Nu înţeleg decât "Alors on danse" din toată melodia, dar simt că nici nu e nevoie să înţeleg mai mult. Pur şi simplu îmi place!

Căscaţi urechea, şi bagaţi un click aici!




P.S.: Franţuzii futuţi şi-au băgat nasul şi şi-au amintit de drepturile de autor, motiv pentru care nu am cum sa embed-uiesc varianta oficială a clipului. Luaţi de la mine muzica şi versurile, dacă v-au plăcut intraţi şi voi pe youtube, că dacă aţi ştiut să citiţi postul ăsta e clar că sunteţi suficient de maturi!

8 comments:

  1. hey, de unde chestia ca daca iti place o limba trebuie sa-ti placa poporu?/:)...eu habar n-am cum sunt francezii ca oameni, dar mie imi place franceza...de ce?!nu pentru ca o stiu/inteleg, sau pentru ca ar fi o limba usoara(de fapt e una foarte grea), imi place foarte mult accentul...da, chestia aia specifica francezilor, care poate multi o detesta, sau incearca s-o copieze, mie imi place...si asta nu tine de cat de gay sunt francezii sau ce fantezii sexuale au...
    franceza e limba iubirii, cica, tocmai pentru acest accent melodios si cu o tenta romantica...
    cat despre Franta, nu am vizitat-o, dar as vrea...pentru Turnul Eiffel, castelele care sunt pe acolo, Champs Elysees, etc...cred ca ar fi interesant:-?...
    la masini nu ma bag ca nu stiu, in schimb imi plac peugeot-urile la design destul de mult:-?...
    esti liber sa-mi sari in cap ca nu am aceeasi parere ca tine, dar nu vad de ce judeci limba dupa oameni?:-/

    ReplyDelete
  2. 1.Nu stiu daca toti francezii sunt gay. Pot fi si bi. :-/
    2.Franceza ar fi draguta daca as intelege-o. (ce-i drept e ca in generala eram destul de buna la franceza)
    3.Stii doar ca nu ma pricep la masini. 8-|

    ReplyDelete
  3. Maria:
    Limba nu îmi place tocmai pentru oamenii ăia naşpa. Nu pot să vorbesc limba pentru că mă gândesc numai la accentul ăla nasol care mă face să semăn cu un franţuz cu tichiuţă care mănâncă croissante. Accentul e naşpa. Mi se pare că sună mult mai bine italiana, de exemplu...
    Franţa mi-ar plăcea să o vizitez doar dacă ar pica o bombă atomică pe acolo şi nu aş fi nevoit sa aud grohăitul fuckerilor. În rest, au lucruri mişto pe acolo, după cum ai spus şi tu!
    Unele Peugeot-uri arătau bine. Şi spun arătau, pentru că acum şi-au semnat sentinţa fraierii. Au intrat in grupul PSA (Citroen + Peugeot = Lovele). Deci, ultimele modele mi se par hidoase. E chestie de gusturi.

    Nu am de gând să îţi sar în cap doar pentru că nu ai aceeaşi părere cu mine. Eu nu reprezint un etalon în domeniu, sunt doar un băieţel plictisit care încearcă să îşi fructifice lipsa de activităţi posibile scriind ceva pe acilea...

    CurlyCopilu:
    Francezii sunt naşpa oricum. Pot fi şi zoofili, şi necrofili, că oricum nu îi înghit!
    Franceză înţeleg şi eu puţin, dar numai puţin, pentru că nu sunt interesat. În generală, slavă Domnului, am făcut germană. Foarte mişto germana...
    La ce te pricepi tu...?
    Adică tu, care... Să îţi amintesc afirmaţia ta, conform căreia Toyota Supra MK4 e maşină de cocalari? Pentru că are 2 locuri??

    Te iert, că doar eşti copilul meu :* :*

    ReplyDelete
  4. 99% de acord cu tine, asa e, niste urati homosexuali nu stiu sa faca o masina calumea, sunt niste pampalai. 1% e ptr parfumuri :D aici sunt in varf :P

    ReplyDelete
  5. a si am uitat sa spun de cote d'Azur...maxim :D

    ReplyDelete
  6. prietene, esti un dobitoc . PS: si toti romanii sunt hoti, lenesi si manelisti :)) E, iti place sa fii etichetat?

    ReplyDelete
  7. Prietene, e problema mea. E părerea mea proprie şi personală. Înţeleg că poate am o părere puţin eronată, dar singurul dobitoc din zonă se regăseşte în persoana ta. Dacă nu ai fi fost dobitoc ai fi găsit un mod mai inteligent de a îţi exprima opinia, şi a o contraria pe a mea.
    Vorbeşte cu Maria şi cere-i nişte meditaţii. Trebuie să o plăteşti mult, că are o grămadă de lucru cu tine.

    P.S.: Ce te arde pe tine grija cum sunt românii? Eşti gelos? În cazul în care nu eşti vreun ungur jigărit şi mizerabil (se mai cheamă şi bozgori, dar asta voi discuta altădată), te încadrezi în tiparul pe care tocmai l-ai prezentat. Deci eşti hoţ, leneş şi manelist. Că în caz contrar, dovedeşti că eşti dobitoc rău de tot şi că oferi informaţii aiurea.

    Zi tu, nu am dreptate??

    ReplyDelete
  8. Hey,
    Mi se pare foarte interesanta parerea ta despre francezi.
    Si nu am intrat sa te critic. Chiar te felicit. Spre deosebire de altii tu ai o parere.
    Si eu fac germana si recunosc ca nu ma descurc foarte bine. Dar oricum e mai bine decat sa fi facut franceza. Numai cand o aud pe profa de franceza, cu accentul ala de pitipoanca, imi vine sa vomit.

    Si melodia este foarte faina. Videoclipul mi se pare ciudat, dar melodia e ok.

    ReplyDelete