Wednesday, February 17, 2010

Drogurile si (d)efectele lor

Am vazut pe un site ceva foate amuzant. Legat de astia cu porcariile lor etno-botaniste (stiu, sunt etnobotanice, dar imi place asa).
Am ras de nu mai stiam cum sa inchid filmuletul, pentru ca NU MAI PUTEAM DE RAS.
Asta e filmuletul!

Deci la faza cu "e legale" am inceput sa rad. La faza cu milionul de coco deja radeam grav. Cand a zis ca "i-am administrat lu' baiatu' asta doua maraciuci romanesti din drogu' asta nou, si acuma... Umbla dupa fluturi!" am zis ca pic cu scaunul. Deci cine a facut chestia asta a fost genial. E incredibil. Deci nu ma mai putem abtine. OK, am fumat si eu porcarii din alea, probabil voi mai fuma. Sunt o porcarie, dar nu sunt o porcarie pentru ceea ce sunt. Sunt considerate porcarii pentru ca retardatii prosti si handicapati care le vand nu se uita cine cumpara, si am ajuns sa ma intrebe un copil de 15 ani pe strada daca am o foaie, ca vrea sa isi faca un joint. Asta e imposibil, incredibil, inadmisibil, si as mai putea gasi cateva caracteristici. Asta pe langa categoria celor care fumeaza doar ca sa fie cool.
Well... Here's some news... NU SUNTETI COOL!!! SUNTETI NISTE RATATI!!!
Hai sa fim HIGH! Hai sa nu! E o porcarie!
Oamenii spun: imbratiseaza viata! Bucura-te de viata! Doar fa-o! Traieste! Asta e o mizerie, un cliseu ieftin, pentru ca viata este oribila. Poate ca nu am fost fericit sau norocos, dar sunt realist. Pregatiti-va sa vi se spulbere visele, copii, pentru ca nimic nu va fi asa cum credeti. Veti vedea cum e tocmai cand veti ajunge sa tineti toate greutatile vietii pe proprii umeri!
M-am intalnit in fata blocului cu un prieten, care se intampla sa fie cu vreo 5 ani mai mare ca mine. L-am intrebat cum o mai duce, si mi-a spus “boschetareshte”. Eu am inteles din asta ca el traieste ca un boschetar. L-am intrebat care e motivul parerii lui, si mi-a argumentat prin faptul ca nu face altceva decat sa se duca la serviciu, sa vina acasa, sa se duca iar la munca, sa vina acasa, si tot asa. Deci mai nou daca ai un serviciu, poti sa te intretii fara sa cersesti bani parintilor, locuiesti singur, chiar daca stai cu chirie, se cheama ca esti boschetar??
Atunci hai sa ne mutam toti sa stam cu parintii, sa stam toata ziua de pomana, fara sa avem un loc de munca, pentru ca atunci nu se mai cheama viata de boschetar!

Revenind la faza cu drogurile (ca am deviat rau de tot de la subiect) eu consider ca ar trebui legalizate, atata timp cat se vand numai persoanelor majore. In primul rand e problema mea daca eu vreau sa imi rup capul si sa o vand pe mama pentru 2 grame de heroina. Nu e problema lor.
Si in al doilea rand alcoolul face mult mai multe victime, dar nu se mai agita nimeni atata. Cati copii care nu au nici macar buletin au “patit” o coma alcoolica? Cati ajung alcoolici, disperati, de ajung sa stea pe drumuri, dar macar sa aiba o sticla de posirca ieftina, cumparata de la carciuma de la colt, de multe ori pe datorie?
Alcoolul e perfect legal, de ce nu ar fi si drogurile USOARE ??
Numai cele usoare, pentru ca cele mai "grele" mi se par foarte periculoase, si foarte daunatoare consumatorilor, cat si persoanelor care intra in contact cu ei.
Eu vreau sa se legalizeze drogurile usoare, si gata!


(si am si tricou!)


No comments:

Post a Comment