Tuesday, February 9, 2010

Indragostit... Sau nu?

OK,deci... Nu am habar cum sa incep. PLM... Imi place de o fata, pe care o sa o numim C. Imi place de C pentru ca ma simt foarte bine cu ea,ma simt foarte bine in prezenta ei, e foarte de treaba, foarte de gasca, si arata si bine. Deci are de toate :)
Problema e ca eu sunt cu B. Si B ma place pe mine mult, si eu o plac mult pe ea, si ne cam iubim... E cam aiurea. Suntem de ceva vreme impreuna, si deja cam toata lumea stie treaba asta.
Deci ideea e ca e cam aiurea. Se zice ca nu poti iubi 2 persoane simultan (ma rog...genul ala de iubire). Eu cred ca se poate,pentru ca am patit chestia asta,dar nimeni nu intelege. Toata lumea zice ca sunt doar nehotarat,si asa mai departe.
Si ca sa fie totul frumos... A aparut si D.
Pe D am cunoscut-o in vara 2009. E o fata draguta, dar imi era cam antipatica. Defapt nu e vorba neaparat de asta, dar nu ma cunostea, si probabil tocmai pentru asta era mai rezervata in a pierde vremea alaturi de mine. Am discutat pe mess intr-o seara (acum ~o luna). Am discutat cu ea pe mess, ne intelegem bine, dar e cam mica de varsta. Si ea ma place, dar sunt cam reticent in a evolua relatia noastra actuala, care e una strict amicala.

Deci oricum, acum am ramas la B sau C. Avand in vedere ca alaturi de B am un trecut, si probabil si un viitor, si cunoscand-o relativ bine pe C, cred ca o sa imi vad de treaba mea. Dar ma gandesc daca nu cumva o sa regret mai tarziu pentru ca am avut o sansa, careia i-am dat cu piciorul.
Cel mai urat lucru la C e ca are niste vicii destul de urate. Fumeaza cam mult (si eu fumez, dar nu atat de mult), ii cam place si sa bea (destul de rar, dar eu nu beau deloc). Si as putea sa mai gasesc, dar prefer sa inchid aici. Oricum, e o treaba tare dubioasa.
Ma gandesc si la B, ca i-am facut destule chestii pana acum, si avand in vedere greselile pe care le-am facut, cred ca imi va fi destul de greu sa o tin langa mine in caz de ceva "dubios".

Om trai,si om vedea :)

No comments:

Post a Comment