Monday, February 15, 2010

In ce tara traim...



OK, deci pentru cine inca nu a vazut filmuletul pe la stiri, sau pe youtube, l-am pus si aici. Doar preventiv.
Ideea e una simpla. Personajul principal e cioara imputita care facea scandal la scoala. Un nenea politist a venit sa o roage sa il urmeze la sectie. Ea s-a opus, ba mai mult, i-a administrat si un capac de i-a teleportat ochelarii. El acum ce putea sa faca... Exista un drept, care se cheama legitima aparare. Adica el nu putea sa stea si sa incaseze. I-a dat si el o bucata ca sa ii aranjeze parul mai bine. Ea a inceput sa planga, ca sa fie totul mai interesant. Mai avea doar sa strige "priviti, violenta politiei, abuz de putere!!". Probabil ea nu stie ca ce a facut ea se cheama vatamare corporala, ultraj, opunere la arestare, si nu sunt sigur de tentativa de sustragere din arest. Nu e suficient? Nicio problema, o mai lasam doua zile "in afara gradinii zoologice", si se mai strang. Cred ca o sa faca un cazier cat un DEX.
Sincer sa fiu, mi-a placut reactia politistului. Daca as fi fost in locul lui as fi procedat la fel. Poate dupa vreo 13.217.438 de incercari nu as mai fi facut asta. Dar pana atunci mai am.
Partea si mai interesanta, poate chiar cea mai interesanta, din punctul meu de vedere, e faptul ca tanti aia care are cate doua stelute pe fiecare umar, si care incepe sa vorbeasca pe la minutul doi, nu cunoaste corect limba romana. Eu o inteleg ca era emotionata, poate si putin nervoasa, dar acordul subiectului cu predicatul e o acuzatie grava, mai ales adusa la adresa unui "organ al legii". Pe la minutul doi, secunda saisprezece ea spune "se va face cercetari" :|
Pai nu cumva cercetarile se VOR FACE, in plm, ca sunt mai multe???
Sunt eu retard, sau ea era prea emotionata??

In alta ordine de idei, astazi am dat proba orala la Limba si Literatura romana, din cadrul examenului de Bacalaureat. Am luat calificativul maxim, dar sunt convins ca a fost doar o coincidenta.
La partea cu argumentarea, trebuia sa scriu ceva legat de atractiile pe care le prezinta peisajul desertic. Eu am zis in gandul meu "cred ca glumesti... :|".
Oricum, din pacate nu glumea nimeni. Eu chiar aveam ceva de scris despre asta. Surprinzator, stiu. Daca e vre-un geniu pe aici il invit sa imi spuna si mie care plm sunt alea. Eu am scris ceva de intinderea nesfarsita de nisip si ceva dune de nisip. M-am gandit asa: Daca scriu de ceva orase din desert, unde plm mai e peisajul desertic? Daca scriu despre vreo oaza, la fel. Daca scriu ceva de vreo gagica "Morgana", care plm e peisajul?
Deci ii invit pe domnii care scriu subiectele sa imi explice si mie care plm sunt atractiile alea?

2 comments:

  1. Până să vină unu' care să-ţi zică ce-i cu peisaju' deşertic, ma trezesc eu mai cu moţ să-ţi spun că se scrie "vreun", nu "vre-un".

    ReplyDelete
  2. Merci, probabil m-am grabit, dar nu conteaza. Orice om greseste. Nici macar nu corectez, pentru ca in primul rand nu gasesc unde am scris, si in al doilea rand cred ca trebuie sa imi asum responsabilitatea pentru greselile pe care le fac!
    Multumesc inca o data pentru atentionare!

    ReplyDelete