Tuesday, March 16, 2010

4Tuning Days 2010 - Pareri STRICT personale

La inceput nu stiam de care perete sa ma dau cu capul (cu care sa incep), cand am descoperit, dupa tot entuziasmul de care am dat dovada, ca nu ma pot prezenta la 4Tuning Days. Dupa ce am aruncat un ochi pe forum, am vazut ceva poze si filmulete, am descoperit ca nu am pierdut nimic. Mai bine ca am stat acasa, am dat o tura cu masina, m-am plimbat, am luat o gura de aer curat, si nu mi-am facut nervi.
Am observat din fotografiile si filmuletele de pe forum ca, contrar ideii principale, si contrar obiceiului logic, s-a apelat la un artificiu jalnic, pentru a fi atrasi cat mai multi vizitatori, uitandu-se de traditie, pasiune, si scopul intial al expozitiei, si al salonului, in general.
Ideea era ca pasionatii de automobile, si in special de tuningul din lumea auto, sa mearga acolo pentru a vedea ce mai e nou din punctul asta de vedere prin Romania, sa admire ultimele bestii, sa vada BMW-ul lui Gollum, care e primul proiect de masina de drag, si numai drag, din Romania, sa vada masinile lu' Tengu, care e drifter profesionist, sa vada ca HAI s-a dat pe japoneze, si nu ii mai trebuie urs, sa vada ca Santos si-a pus V8 pe ursulache al lui, sa vada ursul cu care se mandreste Ploiesti-ul (cred ca e cel mai rapid din Romania), si anume ursul lu' Bobby MOM, sa vada Golful 3 al lu' Balos, care e printre cele mai frumoase din Romania, chiar daca nu e inca pus la punct, sa vada Seicento-ul lu' Morpheus, care e cel mai frumos Seicento din Romania, sa vada (pentru a nu stiu cata oara) ZXZ-ul, la care de ceva vreme nu se mai schimba nimic, si asa mai departe. Daca am uitat vreo masina PREA MISTO din cadrul salonului, imi cer scuze, dar se intampla. Nu poti mentiona chiar tot. Intr-adevar, au fost foarte multe masini, si a fost foarte bine, din punctul asta de vedere.
Atunci care e buba?
Pai buba e ca a fost PLIN / BLINDAT / FULL / NU AVEAI LOC SA ARUNCI UN PACHET DE BISCUITI de cocalari. Unde intorceai capul erau oameni de isi faceau pozele cu fetele de plastic expuse langa masini. Pai salonul e de tuning, nu era prezentare de moda / de craci goi / de decolteuri generoase (asta doar cand existau decolteurile, pentru ca in general s-a renuntat definitiv la ele, in favoarea corseturilor / sutiene SI ATAT ).
Ma rog... Treaba deranjanta e ca nu aveai cum sa impusti o poza buna unei masini, ca erau tauri in calduri gramada sa vada curcile care se frecau de stalpul masinii. Salonul e de TUNING. Deci nu de cururi goale si agatat.
Si ca sa fie toata treaba misto, pe forum au aparut vreo 1.000 de persoane (minim), care si-au facut cont ca sa ceara poze cu gagici (material de laba), sau ID-uri. Cel mai frumos a fost cand un taran prost de 17 ani a cerut ID-ul de mess al unei tipe FOARTE TARI. Spun ca e taran prost pentru ca i-am vazut poza... M-a bufnit un pic rasul. Pe langa faptul ca la profil, pe un forum cu si despre masini, avea poze cu pitipoance, poze de hi5.
Chiar atat de prosti am ajuns? Chiar atat de mult s-a degradat psihicul uman al cetatenilor tarii carpato-danubiano-pontice?
Refuz sa cred asta. Sau in cel mai rau caz, refuz sa cred ca incadrez in aceeasi categorie cu indivizii respectivi. Problema e ca inainte de 4TD intra sumedenie de oameni pe forum, ca sa intrebe cine merge la 4TD, ca vor si ei sa mearga, si nu au cu cine. Dupa 4TD mai intra inca un card mare de aplaudaci si Don Juan-i, care cer ID-uri de fete, in conditiile in care ei vin la un salon de tuning in pantaloni de training, cu geaca de piele, si cu sapca in cap. Mie mi-ar fi rusine sa ma afisez asa in societate, dupa care sa aspir la pozitiile alaturate "fotomodelelor".

Si o poza care face cat 1.000 de cuvinte. Sau mai multe!

Asta poate explica indignarea mea fata de toti wankerii care s-au prezentat la salon ca sa vada gagici, si sa fie pe sistem turbo...

3 comments:

  1. Mamaligari obositi.
    Nu prea avem ce sa le facem.:-j
    >:D<
    :*

    ReplyDelete
  2. probabil ca inainte nu aveau destui vizitatori si d-asta organizatorii au adaugat aceasta "metoda" de atragere a vizitatorilor(daca nu e asa, shame on me:-s)...sau poate ca incercau doar sa faca expozitia mai atragatoare, masinile mai nu stiu cum(am vazut si pe net atatea poze cu masini si tipe)...doar ca s-a ajuns la asta...naspa...e aiurea ca un om care chiar e interesat de masinile alea, sa nu mai poata ajunge la ele din cauza cocalarilor care admira fetele...nu e singuru loc unde se intampla asa ceva...lumea asta e invadata de prostie!:|
    dar asa cum spunea si CurlyHelen, nu avem ce sa le facem, decat sa-i inghitim(mai cu greu, mai cu inecat, dar aia e)...

    ReplyDelete
  3. Vizitatori erau, dar erau numai oameni carora le placeau masinile. Ca si in show-urile de la TV, nu e suficient sa atingi un anumit target din punctul asta de vedere. Ideea e sa placa tuturor. In categoria "tuturor" incluzandu-se si wankerii care nu au mai vazut p***e, si pasionatii de tuning, si cei care pur si simplu se plictisesc acasa.

    ReplyDelete