Friday, March 12, 2010

Oamenii e rai!

Exista unele fapte si intamplari prin care iti doresti sa nu fi trecut niciodata. Daca, prin vreo coincidenta stranie si nefericita este comisa imprudenta de a savarsi faptele respective, te intrebi de ce nu ti-a zis nimeni cat e de urat. Pai... Culmea... Ti-a zis, doar ca nu ai bagat pe nimeni in seama! Face parte din firea umana, e o lege nescrisa! In mod normal trebuie sa inveti din greselile altora, si, bazandu-te pe asta, sa eviti comiterea lor ulterioara. Noroc ca nu baga nimeni in seama chestia asta. Toti cred ca e mai bine sa comiti o greseala, pentru a constata gravitatea ei, si pentru a simti pe propria piele cat de rai sunt oamenii. Oamenii sunt mai caini decat cainii. Intr-un final m-am convins ca nu poti avea incredere in nimeni, si ca pana si cel mai bun prieten te poate f**e in c*r (la figurat)!
Oamenii sunt slabi. Dar asta nu e suficient. Nu e rau sa ai un defect, dar e rau sa ai un defect si sa il consideri calitate, sau sa nu il constientizezi. Si aici nu vorbesc despre oamenii care trag prenandez din pungi, sau baga pastile pentru tuse, care conduc la halucinatii, dupa care trambiteaza in tot cartierul ca sunt drogati, si sunt jmecheri. Au si ei locul lor in societate, dar mai grav e atunci cand esti vulnerabil, si nu iti vine sa crezi, atunci cand esti foarte maleabil si nu iti vine sa crezi, atunci cand esti foarte influentabil, si nu iti vine sa crezi.
Astazi mi-am dat si eu seama cate astfel de persoane exista, in realitate. Am avut (ne)placerea de a le cunoaste personal, acum multa vreme, deci am avut un oarecare avantaj temporar, cu ajutorul caruia am putut sa le observ comportamentul in societate, sa le descopar idealurile, temerile, slabiciunile.
Nu o sa dau detalii legate de persoanele din jurul meu care s-ar putea regasi aici, dar e dureros sa constientizezi, la un moment dat, ca toate visele s-au spulberat, toate parerile bune au fost degeaba, toate laudele au fost in van, si sa constati ca in orice caine de rasa se regaseste o javra.

Si o melodie frumoasa, ca trebuie. Intotdeauna mi-au placut Parazitii. Nu s-a schimbat nimic. Nici nu se va schimba prea curand...

2 comments:

  1. Urat. Eu nu am fost tradata de una dintre cele mai bune prietene pana acum si sper ca nu o sa o patesc. Asta, pentru ca stiu ca am sa o iert. Pentru ca eu iert prea usor desi as vrea sa nu mai fac. Dar e ceva ce face parte din mine si nu pot sa schimb lucrul asta. Cu timpul, o sa treaca si asta (ma refer la tine).
    >:D<

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete