Tuesday, March 9, 2010

A mai ramas obisnuinta... Si umbra unui vis!

In ultima vreme am fost dezamagit constant. Si nu doar de o persoana, sau doar in legatura cu un fapt. E urat sa primesti suturi in c*r de la viata, de la prieteni, de la vecini, de la colegi de clasa, de la vanzatoarea de la paine, si sa te "tepeze" oricine are ocazia. Evident, cea mai dura dezamagire, si cel mai dureros sut in fund, si cea mai amara portie de "lectie de viata" mi-a fost administrata de persoana de la care ma asteptam mai putin.
E urat sa iti reproseze cineva ca nu are nicio satisfactie de la tine. Sunt curios ce satisfactie ar putea astepta cineva de la mine. Una materiala? De unde atata... Sunt elev, de-abia am bani de tigari (nici aia, cateodata), nu sunt angajat nicaieri, si oricum, nu as munci eu o luna ca un sclav in desert pentru a irosi banii castigati cu sudoarea fruntii (pe bune) intr-un week-end. Retard nu am ajuns. Satisfactie din punct de vedere sentimental? Am facut absolut tot ce mi-a stat in putere, din punctul asta de vedere. I-am oferit tot ce i-am putut oferi pentru a o face sa se simta bine. Cum ar putea cineva sa imi reproseze ca nu are nicio satisfactie de pe urma mea? Oricum, trecem peste asta, dar inevitabil se ajunge la o alta problema, care dupa parerea mea e si mai grava. Plm... Oameni suntem, copii facem, si inevitabilul se produce. Intrebarea evidenta e "da' eu pana la urma ce plm satisfactie am?". Adica... Bine, bine, eu sunt o jigodie, un nesimtit, si un magar, dar... In comparatie cu cine? Ca cu tine sigur nu! Stiu, nu e nici macar un pas in viata de la extaz la agonie, dar nu sunt eu de vina pentru asta. Stiu, am fost impreuna atata timp, dar avand in vedere ca tu ma mai iubesti doar teoretic, eu ce ar trebui sa inteleg? Ce intelegi cand imi spui ca ma iubesti? Cumva a mai ramas doar obisnuinta? Da, stiu, nu numai asta. A mai ramas si umbra unui vis. Vroiam sa crestem mari, sa traim bine (impreuna). Da, traiam un vis, era frumos, dar defapt in jurul nostru totul se naruia, si totul se prabusea, mai rau ca in '77. Asta e, toti avem pacate, trebuie sa traim cu ele, sa ne asumam raspunderea, si sa nu uitam niciodata ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!!!


Si altcineva, astazi, mi-a spus ca sunt fake. Asta e o acuzatie grava, pentru ca am incercat dintotdeauna sa ma comport cat mai natural. Intr-adevar, trebuie sa te auto-modelezi, si sa iti schimbi comportamentul in functie de persoana cu care conversezi, cu care incerci sa porti o discutie civilizata (sau nu), si cu care pierzi vremea. Dar de aici si pana la a fi numit "fake", cred ca exista un drum lung care trebuie parcurs. Oricum, trecem peste, dar as fi preferat ca respectiva persoana sa se abtina de la comentarii, avand in vedere ca se afla intr-o stare mai grava de "fake-itate" decat mine. Sau cel putin asa zice lumea. Sau poate noi suntem toti niste ratati, si ea e desteapta, originala, cinstita, si "unfake".
Deci... Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Asta nu trebuie uitat niciodata!


Si... Era sa uit... Nu a fost o zi in totalitate de cacat! Adrian, colegul de banca, mi-a amintit de o melodie foarte tare de la Voltaj. Mie, cel putin, mi-a adus aminte de cum era "pe vremuri"...

9 comments:

  1. Cum mai spun eu:"noi sa fim sanatosi".Lasa-i pe altii sa comenteze pentru ca probabil numai gura e de ei. Cand e vorba sa faca ceva, pas.
    De melodie ce sa zic. E absolut superba.
    Nu mai fii suparat.;)
    >:D<

    ReplyDelete
  2. Vai, multumesc >:D<
    De chestiile astea m-am convins si eu, dar de fiecare data cand cineva imi reproseaza ceva, indiferent cat de importanta e persoana respectiva pentru mine, incep sa ma gandesc ca poate are dreptate, si ma streseaza chestiile astea. Plm, viata-i grea, dar trece :D

    ReplyDelete
  3. Ce pot sa zic e bun venit in club. Ca si pe mine ma pun unii sa ma gandesc la unele chestii.:))
    Cu placere.

    ReplyDelete
  4. de cand n-am mai ascultat melodia asta:X multe melodii de la Voltaj mi se potriveau candva...intotdeauna e nasol cand cineva te dezamageste si iti mai spune si chestii neadevarate...dar trebuie sa tii capu sus: "trec eu si peste asta!"...eu asa incerc sa fac mereu, asta dupa plansu de rigoare, care uneori dureaza cu zilele:-j...dar, conteaza sa iti revii dupa toate "suturile" vietii si sa o traiesti in continuare:)...viata e curva, trateaz-o ca atare;)

    ReplyDelete
  5. Eu stiam ca speranta e o curva, pentru ca toti traim cu ea, dar merge si asa :)

    ReplyDelete
  6. mha...nush, speranta cel putin sta tot timpu cu tine, rar te paraseste, deci chiar daca e la mai multi, iti acorda destul de mult timp:))...dar viata iti da niste suturi de nu te vezi, si uneori iti da mai multe in acelasi timp;) eu zic ca viata e curva pentru ca uneori este buna cu tine si iti ofera fericirea, dar ti-o fura atunci cand te bucuri cel mai mult de ea:(...si trebuie sa te porti ca atare cu ea si sa nu te lasi doborat de suturile ei, trebuie sa ai puterea sa induri:)

    ReplyDelete
  7. Cu se spune:"speranta moare ultima".
    >:D<

    ReplyDelete
  8. Apa trece, pietrele "ramane" :)

    :*

    ReplyDelete