Thursday, April 8, 2010

Barbati versus Femei; Partea a 2-a

Stiu, diferente intre barbati si femei exista, si sunt incredibil de numeroase. Suspect de numeroase. Atat de suspect de numeroase incat ne intrebam cateodata cum rezista unele relatii. Eu unul sunt satul de cliseul cu cele 2 jumatati care alcatuiesc un intreg, si asa mai departe. Defapt cand doua persoane nu au nimic in comun, si mai si incearca sa formeze un cuplu, sunt de parere ca  adunand un lucru pozitiv cu acelasi lucru, dar negativ, obtii intotdeauna (dar INTOTDEAUNA!) rezultatul 0. Dar nu 0 simplu. Ar fi fost frumos. Asta e 0 absolut, 0 barat, multimea vida, ce vreti voi. Eu, unul, stiu ca am trecut prin chestii din astea, si din pacate inca mai trec (tocmai m-am certat cu un personaj la care tineam foarte mult, dar asta nu are importanta, ca nu am de gand sa ma plang aici, pe blog).


Oricum, ideea e ca eu trebuie sa las labareala, si sa public fututele alea de diferente intre macho-man-i si pitzipoance. Dar si intre barbatii de rand, si fetele "de treaba".


1. Cand sunt chestionati, barbatii isi spun intotdeauna defectele. Femeile spun defectele barbatilor...
2. Barbatii vorbesc in propozitii. Femeile in paragrafe.
3. O femeie poate admira un barbat frumos fara sa fie observata. Barbatii pur si simplu se holbeaza la o femeie frumoas. (nu ca asta ar fi ceva rau...)
4. Daca intrebi un barbat pe strada care e directia corecta, te indruma luand ca repere baruri. Femeile folosesc intotdeauna magazinele pe post de repere.
5. Pentru barbati, ora 2 este ora pentru somn. Pentru femei este ora la care vor sa discute despre directia in care evolueaza relatia lor.
6. Cand trebuie sa monteze ceva, barbatii nu citesc niciodata instructiunile. In schimb, pierd vremea citind tot felul de prezentari de masini, motoare si biciclete pe care oricum nu si le pot permite. (e si cazul meu)
7. Cand li se spune ca cineva si-a cumparat o masina noua, femeile intreaba ce culoare e. Barbatii intreaba ce marca . (du-te la o gagica cu o masina rosie, si clar obtii o a doua intalnire!)
8. Daca ii spui unei femei ca tocmai te-ai intors dintr-o calatorie pe Luna, prima intrebare pe care ti-o va pune este cu cine ai fost acol. Barbatul te intreaba ce dreacu ai cautat acolo.
9. Cand barbatii vor ceva, ei pur si simplu cer. Cand o femeie vrea ceva, intai il linguseste pe barbat, ii intra in gratii, iar apoi bate apropouri cat mai subtile si in final se enerveaza ca el nu intelege ce vrea.
10. Barbatilor le place sa-si etaleze in casa toata aparatura pentru ca prietenii lor sa o vada. Femeile nu stiu cum sa o ascunda pentru ca este inestetica. In final banii sunt aruncati "pe geam", pentru achizitionarea unor obiecte care stau pitite. In categoria "obiecte utilizate o data la 20 de ani" intra si genti, posetute, pantofi, si alte articole vestimentare, dar asta numai in unele cazuri.
11. Femeile cand vad ceva pe jos se ridica si pun la loc. Barbatii trec de zeci de ori pe langa acel obiect fara sa-si dea seama ca locul lui nu e acolo.
12. Femeile pot folosi sexul ca o arma pentru a obtine ceea ce vor. Barbatii nu pot, pentru ca sexul e ceea ce vor.
13. La inmormantari sau la nunti femeile plang si apoi se imbata. Barbatii se imbata si apoi plang.
14. Barbatii pot tine minte informatii inutile ca viteza unei masini pe care nu o vor conduce niciodata. Femeile tin minte toate preturile din magazine, cu toate ca nu au de gand sa-si cumpere ceva.
15. Femeile stiu sa asculte, sa sufere sau sa rada impreuna cu tine, sa-ti ofere compasiune si sa te faca sa te simti mai bine. Barbatii pur si simplu ofera solutii cand o femeie are probleme.
16. Barbatii sunt capabili sa doarma si cand se aud cele mai cumplite zgomote, de la plansete de copil, latrat de caine si soneria de la usa . Femeile se trezesc daca tu te intorci de pe o parte pe alta.
17. Barbatii se pot uita la un film intreg fara sa scoata o vorba. Femeile dupa cinci minute incep sa intrebe cine este ala, ce face si sa comenteze fiecare scena.
18. Barbatii vor actiona si apoi se vor gandi la riscuri si apoi le va parea rau ca au actionat. Femeile vor intoarce problema pe toate partile, si fie ca vor actiona sau nu tot le va parea rau.
19. Barbatii pot sa aleaga si sa si cumpere in 3 minute o pereche de pantofi pe internet. Femeile umbla prin magazine trei saptamani, probeaza sute de pantofi, compara preturi, dupa care nu isi cumpara nimic (ca mama).
20. Femeile comanda salate dietetice si apoi mananca cartofii prajiti comandati de barbat.

Intr-un final, concluzionez ca o femeie poate fi inteleasa cu adevarat doar de o alta femeie, dar si asa... cu greu!

13 comments:

  1. nici un om nu poate fi inteles pe deplin de un altul, fie ca e vorba de o femeie sau de un barbat...nu stiu cat de serios sau la misto era postu asta, insa unele m-au facut sa rad:))si asta nu pentru ca m-am regasit in ele ca femeie, ci ca barbat:">...oricum misto postu:)

    ReplyDelete
  2. Pai... Intotdeauna exista si exceptii de la reguli. Oricine are o parte masculina si o parte feminina. Tu ar trebui sa iti faci un control ginecologic mai amantuntit, ca sa fii sigura de proportiile astea :D


    (sper ca ai prins gluma)

    ReplyDelete
  3. :))da am prins-o...nu-s chiar dang-dang:))
    control ginecologic mai amanuntit?o sa-mi fac o programare:-?nu-s prea sigura de ce am in pantaloni:">

    ReplyDelete
  4. Nu ma regasesc in toate. Asta e foarte bine din punctul meu de vedere.;))

    ReplyDelete
  5. sunt eu 100% :)) mai putin cu masina de culoare rosie :D:D marca e mai importanta..dupa cum vorbeam noi :P:P

    ReplyDelete
  6. Da, Vera, dar tu esti un caz particular. Restul fetelor, daca ai o masina rosie, deja e vis. Daca mai e si decapotabila, e vis umed. Deja incep sa iti dea ele tie intalnire, si se inverseaza rolurile.

    Tu esti mai speciala :)

    ReplyDelete
  7. :))))) hai k unele sunt exagerate..sau poate ca ..realitatea este exagerata :)) barbatii sunt mai simpli. (parerea mea).femeile se complac in complexitati de tot felul.eu sincer dupa ce am citit articolul asta...am cam inceput sa am dubii...brb ma duc sa ma verific. quick check!!

    ReplyDelete
  8. Flori, tu oricum esti mai masculina! Esti o fire puternica, si fara sa dau prea multe detalii, stiu ca ai trecut prin multe, si sunt convins ca foarte multe fete nu ar fi rezistat atat de bine. Tu sa zicem ca te incadrezi la barbati, prin firea si personalitatea ta.

    ReplyDelete
  9. nu-mi vad comentariul :))

    ReplyDelete
  10. aaa ba da, numa ca n-am poza :))

    ReplyDelete
  11. hai ma. ca nu sunt blonda desteptule X(

    ReplyDelete