Thursday, April 1, 2010

My super ex-girlfriend :D

Inainte de toate, nu e vorba despre vreo iubita cu care sa ma fi certat.

Aseara mi-am amintit de un status pe care l-am vazut mai demult la o fata. O intrebasem pe tipa care e schema cu statusul si mi-a spus ca e un film misto. Plm, dupa titlu nu mi s-a parut prea misto. Credeam ca e cu pitzipoance care arata super, sau chestii din astea. Sa ma uit la trailer nu imi sta in fire. Pur si simplu nu imi place. In schimb ador sa imi povesteasca altcineva filmul inainte. Dar nu am avut noroc, asa ca aseara m-am pus pe cautat, si am reusit sa gasesc pe Filelist filmul. Am incercat sa il vad aseara, dar, ca de obicei, m-a luat somnul. M-am apucat azi de el, si l-am vazut de la inceput. E mult prea jmecher. Vi-l recomand si voua. Deci eu am stat in pat, in fund, si nu puteam sa ma relaxez de nicio culoare, pentru ca e genul de film la care pur si simplu nu te poti odihni. Cam nasol la sfarsit, ca nu mi-a mers subtitrarea, si deja cand se certa lumea nu mai intelegeam tot ce spuneau, dar mi-a placut si asa.

Pe final precizez ca in cazul in care se hotaraste cineva sa il vada si nu ii place, gusturile nu se discuta. Mie mi-a placut mult, nu e neaparat o comedie, dar am si ras un pic. E si romantic, si de actiune, are si un personaj malefic, are de toate :D

Si... Asta e trailerul!

6 comments:

  1. am tot ocolit filmu asta din cauza ca, vazand titlu, ramaneam cu aceeasi impresie ca si tine, ceva cu pitzi "smechere"8-|...dar o sa ma uit la el cu prima ocazie daca zici ca e misto:)

    ReplyDelete
  2. E foarte dragut filmul.

    P.S. nu esti multifunctional.:D

    ReplyDelete
  3. Tu esti o jumatate. Stiu ca filmul e jmecher, pentru ca eu il recomand. In cazul in care cuiva nu ii place, gusturile nu se discuta, deci eu oricum am dreptate. Poate nu sunt foarte multifunctional, dar sunt sigur ca sunt mult mai multifunctional ca tine :P

    ReplyDelete
  4. Intamplator am vazut si eu filmul.. si e interesant.. as putea spune ca e visul orcarei fete/femei :))

    ReplyDelete
  5. Dar si visul oricarui baiat / barbat. Pana in punctul in care deranjeaza ceva pe unul dintre cei implicati in relatie. Acolo situatia devine nasoala pentru masculul feroce, femela transformandu-se intr-un fel de "Vaduva Neagra".

    Da' tot ar fi misto :D

    ReplyDelete