Saturday, April 10, 2010

Sloboz.

Plm, e de cacat. M-am saturat sa tot patesc cacaturi. Nu am de gand sa imi mai spal rufele in public. Adica nu fute pe nimeni grija despre ce am patit eu, si oricum, e viata mea proprie si personala, privata si intima.
De acum incolo nu mai intereseaza pe nimeni cu cine m-am certat, cu cine ma fut, cine ma suge, pe cine nu suport, si cine imi miroase curul. Deci prin urmare nu mai scriu pe blog nimic "de mine".
Si gata.

Si o melodie buna de taiat venele pe ea:




Si inca o melodie, cu Don Omar, Rakim si Ken-y. Asta nu e de taiat venele, dar imi place si gata.











Si am pus si o poza, si daca are vreunul ceva de comentat, sau de spus ca am maini paroase, poate sa ma suga direct.

7 comments:

  1. Asculti si Don Omar. Tare.:>
    Draguta melodie.

    ReplyDelete
  2. Ti-am mai spus ca nu ascult un anumit gen, sau un anumit interpret. Ascult muzica buna.

    Melodiile imi plac pentru ritm, pentru versuri, si pentru idee. Sunt foarte misto amandoua :D

    ReplyDelete
  3. Bun venit in club.:P
    Si eu ascult muzica buna.

    ReplyDelete
  4. Da, dar tu te iei dupa mine!

    ReplyDelete