Friday, April 9, 2010

Plictiseala...

Plictiseala e ceva urat. Majoritatea dintre noi cand ne plictisim incepem sa filozofam, sa schimbam diverse lucruri, dandu-ne seama ca nu erau exact asa cum ne-ar fi placut noua.
De exemplu mie imi placea sablonul de la blogul meu, dar stand de pomana, discutand cu un personaj care imi e foarte drag, dar a carui identitate nu poate fi dezvaluita, si uitandu-ma la franturi dintr-un film, m-am gandit eu sa mai schimb cate ceva la blog. Imi plac schimbarile. In general... schimbarile in bine. Eu zic ca arata un pic mai "tru" decat inainte. Pare mai matur, si mai elegant, nefiind atat de colorat. Dar pana la urma... Intereseaza pe cineva?

Tot plictiseala e principalul motiv pentru depresii, dureri de cap, de burta, de gat, de p**a, si dureri in c*r, pe care le dezvolti in favoarea, sau defavoarea altor persoane. De exemplu eu, considerandu-ma un caz particular (chiar daca nu sunt), din plictiseala am inceput sa ma uit pe pereti. Eh, cum ma uitam eu asa frumos pe pereti, mi-am adus aminte ce jigodie de prieten am avut. Si ma gandesc la amic. Ma intelegeam bine cu el, foarte bine, chiar. Pana cand a inceput sa ma minta pe fata in legatura cu niste chestii grave, dureroase, patetice, dar insignifiante, dintr-o oarecare postura.
Ideea e ca omul respectiv e cel mai bun exemplu de falsitate. Pur si simplu nu stie sa spuna adevarul. Probabil spala buretele cand se preda la scoala lectia despre adevar. E mizerabil. Are impresia ca e gangster pentru ca intra intr-o farmacie, fura un rimmel si fuge. Aceeasi impresie o are si pentru ca e capabil, fiind inconjurat de inca 5 prieteni ai lui, sa dea un pumn unei persoane venita dintr-un alt oras, si care anterior a avut incredere in el. Are impresia ca e un baiat de cartier drogat, si ca se regaseste in piesele lu' Sisu Tudor, numai pentru ca isi cumpara Tusin Forte de la farmacie, sau Prenandez, pe care il toarna in pungi din care respira (exact ca boschetarii). Are impresia ca e "player" pentru ca poate sa isi insele prietena. Are impresia ca e cuceritor pentru ca isi plange de mila la toate fetele din lista lui, care, neavand ce sa ii faca, ii ofera compasiune.
E pacat ca e atat de distrus, pentru ca initial l-am considerat prieten, si am tot incercat sa il conving sa se calmeze in mortii lui de ratat, ca nu e jmecher daca se lasa de scoala in clasa a 9-a, si ca nu e jmecher daca practica japca cu telefoane pe "iubita" lui. El nu ma crede, si vad ca s-a hotarat sa isi vada de treaba lui.

In cazul in care citeste asta, am un mesaj pentru el: "C***e... Esti praf. Esti cea mai proasta cunostinta a mea, si nu mi-am imaginat ca voi cunoaste pe cineva atat de  varza ca tine! Condoleante!".

Ma rog. Tot de plictiseala am ajuns si la concluzia ca exista persoane care cred ca totul li se cuvine. Ca totul se castiga batand din palme, si ca nu trebuie sa faci nimic atunci cand esti implicat intr-o relatie. Doar e mult mai simplu sa arunci vina pe "adversarul" tau. E urat sa fii implicat intr-o relatie, si iubitul / iubita sa te priveasca ca pe un rival la... La NIMIC. Sa incerce tot timpul sa iti gaseasca defecte, minusuri, si sa incerce tot timpul sa te puna la perete.

Plictiseala m-a ajutat si sa descopar ca am facut o greseala teribila, si ca regret foarte mult unele chestii pe care le-am facut. Imi pare foarte rau pentru gluma proasta de marti seara. Imi pare rau ca s-a ajuns chiar atat de departe.

In final, plictiseala m-a ajutat sa ascult melodia asta pana m-am plictisit de ea, si i-am cautat versurile, pentru ca erau unele cuvinte pe care nu le intelegeam. Voua nu va pun versurile, dar va dau sa ascultati. Melodia am vazut-o la statusul unei persoane la care tin suspect de mult. A trebuit sa o iau singur, pentru ca mie nu imi da link-uri de pe youtube cu melodii pe care le asculta, si care ii plac. Lipsa feedback-ului e dureroasa.
Viata e grea, dar trece!



4 comments:

  1. Aveai dreptate, e foarte frumoasa melodia.
    >:D<

    ReplyDelete
  2. ASTA e melodie de taiat venele p ea

    ReplyDelete
  3. E prea jmecheră, dar fetele din grupul "Culupe" nu înţeleg engleza :P

    ReplyDelete