Tuesday, April 20, 2010

Surprize, surprize!

Ieri a fost o zi plină. Înainte de toate, Duminică am aflat că Luni trebuia să dau examen la Informatică. În primă instanţă am crezut că cineva are chef de glume proaste. Am zis să mai întreb pe cineva, ca să fiu sigur. Am întrebat, m-am convins, deci Luni am fost să dau examen. Luni am aflat şi că eu nu am dat niciodata simulare la Română. Tot ce am dat vreodată a fost examenul propriu-zis. Deci am trăit cu o impresie greşită atâta vreme. Asta e naşpa!
Şi pentru că nu am avut parte de suficiente surprize, am aflat şi ca eu nu dau teză la chimie. Eu dau teză la Biologie. Asta chiar e aiurea! După aia mi-am adus aminte că eu pe primul semestru am dat teza la Biologie, pentru că la Chimie nu am fost prezent la teză.

Asta e cam aiurea, nu ştiu ce se întâmplă cu mine. Cred că sunt indrăgostit, deci mai bine vă pitiţi!!

Că tot a venit vorba, hai să nu râd numai eu!
Citiţi ce scrie acolo, in stânga!

11 comments:

  1. Eu ti-am zis ca esti praf, dar tu nu. Batman Batman.:D

    ReplyDelete
  2. Am uitat să precizez că cine e copil biscuit, bronzat cu sita, nu are voie sa comenteze :P

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Las' ca vezi cand o sa mai iesi afara.:)

    ReplyDelete
  4. :))...deci cea mai tare chestie pe lista aia e ultima=))...sau partea cu orgasmu fals mai bun ca ala real:))tare lista:))
    interesanta zi ai avut:);))

    ReplyDelete
  5. pai mai bine il mimezi ca slabaesti mai mult :))

    ReplyDelete
  6. Bănuiesc că explicaţia ar fi că atunci când ai orgasm pe bune, nu te interesează ce zice partenerul, şi faci doar ce ai chef. Atunci când incerci să îl mimezi, te străduieşti să îl faci pe băieţel să creadă că te omoară, si de aia. Banuiesc că depui mai mult efort. Ar putea fi o explicaţie bună!

    ReplyDelete
  7. hmm..italian chandelier??cum e si asta???please imi poate spune / arata cineva?:))))))))))))

    ReplyDelete
  8. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  9. Mă, eu habar nu am. Dar de ce eşti aşa curioasă? Eşti în pană de idei? :>

    P.S.: Am căutat şi pe Google, dar nu am găsit nimic care să mă ajute.

    ReplyDelete